lördag 26 november 2011

Söndagens fördelar!



Det är så många som har söndagsångest, varför ska man ha det. Förhoppningsvis har man haft en härlig helg fyllt med massa kärlek, vänskap och roligheter. Låt dessa känslor stanna i kroppen även på söndagen. Förhoppningsvis har man också redan gjort de flesta helgmåsten vilket gör att man faktiskt kan stanna upp ordentligt och bara vara. Dricka en stor kopp te, njuta av lite musik och ligga i sängen lääänge. Om man nu gillar det, själv har jag för det mesta lite svårt för det. Men idag passade jag på.Tog med mig datorn och en bra film, så skönt att ta det lugnt så här på söndagsförmiddagen/morgonen. 
Annars har helgen varit en fylla på energihelg. Började fredagen med att gå på hot stonemassage. Det var verkligen rogivande och helt underbart skönt. Rekommenderas skarpt, men inte om man vill att massören ska knåda rejält. Detta var mer en "fylla på endorfiner"-massage. Jag har nog behov av båda så jag njöt rejält.

                                             



Igår var jag med vänner, pratade och hade trevligt. Jag spelade också lite spel vilket förgyller min själ mycket.
                                                        
Idag ska jag ta mig en fantastisk stor kopp te. Njuta av att bara vara och sen förhoppningsvis ut och gå med en väninna. Därefter ta mig en kopp te till innan det är dags att gå ut och njuta av att snön faktiskt faller och det är en vit julskyltning. Köpa lite lotter av min son och lite annat smått och gott.
Därför säger jag till er alla goa: Njut av söndagen. Den är helt underbar. Kramar i massor






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar