lördag 8 oktober 2011

Mina framtidsplaner

För att må så gott och inte bli en sittande gammal nucka när jag blir äldre så måste jag ju naturligtvis ha framtidsplaner/drömmar som får mig att fokusera och se med glädje framåt i livet. Ska därför nu skriva ner tio saker/händelser som jag vill/kommer att uppleva. Det ska bli spännande att se när jag uppnår dessa planer ;).



1. Hitta kärleken igen, så att jag kan läka till 99,9 procent och må så gott som jag förtjänar.
2. Bli farmor. (Detta är ju naturligtvis inte upp till mig, men med tanke på att jag har tre söner så borde denna dröm gå i uppfyllelse :) )
3. Få mitt efterlängtade förlåt. (Detta är inte heller upp till mig, men då jag har levt med personen i fråga i över 20 år så tror jag mig känna honom trots allt)


4. Ta flygcertifikat. (Det gäller bara att ta mig råd att göra det eller så slår nr 10 in, smile.)
5. Utbilda mig vidare så att jag får mer kunskaper för att få eleverna att vilja lära mer.
6. Köpa mig en husvagn.


7. Äga en motorcykel någon gång.
8. Tatuera mig igen, bara jag kan hitta bilden som jag vill ha.
9. Ha en stuga eller husvagnen vid havet och/eller vid fjället
10. Vinna pengar, eller få pengar på ett eller annat sätt så att mina önskningar/mål slår in.

Visst finns det andra saker som jag önskar mig, viktigare saker dessutom, men dessa tio saker tror jag verkligen kommer att ske i mitt liv. Och då "The Secret" finns för mig så känner jag att de tio önskemål jag skrivit ovan är  mål som är uppnåbara. Vad gäller mina andra önskningar så är det så att de får jag jobba med tillsammans med mina underbara barn och vänner. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar