torsdag 22 december 2011

Julmorgonsmys

Jaha då sitter man här och väntar på att de "små" ska vakna. Det blev inte den 22 utan den 23 istället som julen kom till oss. Detta för att min store plutt gick i skolan igår. De andra två och jag var ju ledig :D.
Så i natt när klockan slog tolv fick min store plutt sina "morgon"paket av tomten. Detta för att han helt spontant sa mamma jag måste ha mig ett Lypsyl och gissa vad tomten hade slagit in till honom.
De andra två får några morgonpaket när de nu vaknar, eller rättare sagt när jag nu har väckt dem. Hörde precis att mellansonens pump pep så nu är det dags att väcka honom så att han får äta frukost.
Har suttit här själv på morgonen och njutit av att bara vara och finna frid i min själ. Så underbart. Ljusen är tända och nu ska jag sätta på lite julmusik så att barnen får lite julfeeling också.
Så god jul alla goa människor. Julkramar i massor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar