måndag 9 december 2013

Sökandes nycker ;)!

När ens liv går i berg- och dalbanor hela tiden så undrar man naturligtvis om det ska fortsätta att vara så. Därför fick jag tummen ur.. och ringde ett medium för att se om det kunde bli lite rättsida.
Utan att jag ställde någon fråga, mer än att jag undrade om mitt liv, så fick jag som svar att jag var precis på den väg där jag skulle vara. Hon sa att jag har haft det väldigt jobbigt men att det nu skulle vända. Det kände så konstigt men samtidigt kunde jag bara hålla med när hon beskrev det för mig. Att jag skulle fortsätta att sprida ljus bland människor och vara en positiv och glad person. Att allt jag försöker med att sprida, kommer att blomma ut så småningom, men att jag samtidigt måste sätta mig själv i lika viktig position som andra. Allt hon sa om hur jag är som person och vad jag behöver tänka på stämde SÅ in på hur jag tänker mig och vill att andra ska tänka på mig. Det är ju faktiskt därför jag är lite osocial just nu, då jag inte kan sprida ett äkta leende lika lätt som jag brukar. Vill kunna le mot folk med hela mitt hjärta och det kommer jag snart igen kunna göra. Jag skulle alltså fortsätta vara den jag är och vara rädd om såväl mig som andra. Nästa gång får jag fråga om kärlek och änglar i mitt liv, denna gång kom bara allt som rinnande vatten från henne.

1 kommentar:

  1. Om du väljer att använda copyrightskyddade bilder från oss måste du länka till vår hemsida. Om du inte gör dette ber vi dig att ta bort bilden i detta inlägg.

    SvaraRadera