fredag 4 oktober 2013

Vecka fylld som berg och dalbana!

Jag vill bara vara JAG, fylld av kärlek och värme till dem som är rädd om mig. Men jag vill också vara en person som måste få gråta och bli arg när någon/ något sårar mig. Kan det vara så svårt att förstå det. Sen att folk tror att jag inte bryr mig, det är en annan sak och den är helt fel. Jag bryr mig mer än de anar. Som tur är ingen tankeläsare för då hade det förstått, eller kanske det hade varit bättre om de hade kunnat läsa mina tankar för då hade de ju sett mina tankar och att jag verkligen inte bara bryr mig om mig själv.
Tur att det roliga fyllt mig mer:). Har denna vecka planerat en gå runt fest och den går av stapeln nästa vecka. Ska bli så kul.
I morgon kommer många av de bästa vännerna på kräftskiva. Då fylls huset av såväl barn som vuxna. Mest vuxna numera då barnen börjar bli stora och endast vill äta. Konstigt. Kanske J vill numera, i alla fall en liten stund, då han blivit mer vuxen vilket är så underbart.
Ikväll är huset fullt en stund. J och hans vänner sitter här och spelar lite kort och förfestar innan de ska dra vidare.
P är med sina vänner. Mår så gott som mamma att han öppnar sig mer och mer. Han hade till och med två tjejer här i veckan. Kompisar men dock inte länge sedan han inte ville vara med så många så det är så härligt.
K har varit sjuk i början på veckan, men nu är han piggare.
Själv njuter jag av att bara vara nu, efter en intensiv vecka på jobbet. Intensiv men rolig. Spar mina öl och mitt vin tills i morgon. Alltid trevligt att dricka i goa vänners lag.

                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar