lördag 26 oktober 2013

En fredag go och skön!

Jaha då var det helg igen. Så snabbt det går. Igår var en mysig dag. Efter jobbet så blev det lite fika och lite shopping.
Därefter hem och fixa lite mat och tända lite ljus. Detta eftersom det var tjejkväll igår. God mat åts, även efterrätt, vin dracks och vi hade en mycket trevlig fredagskväll. Det enda felet var att jag inte vann något vin ;).
Dessutom så kom barnen till mig, eller rättare sagt endast K då P ville följa med sin pappa till Ljungdalen. Och så klart ska han få göra det, även om jag vill ha honom här. Men huvudsaken att han är nöjd. Och jag hoppas att han får en toppenhelg, vi ses ju i morgon kväll.
Idag har det varit en skön slöardag. Lite ont i hals och därför vilat efter att jag gjort lite ärenden. J har precis klätt ut sig till kapten Jack Sparrow och ska på fest.
K ska troligtvis sova borta i natt, och denna gången så känns det ganska okej, då jag inte är riktigt kryer.
Det mysiga är ju att han trots allt varit här mycket idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar