fredag 11 oktober 2013

Jaha då är det nära!

I morgon blir det av. Årets Gå-runt-fest. Ska bli så kul, trots att jag är nervös för att jag gjort fel någonstans. Men jag är ju bara människa, inte någon dator. :D. Facit får följa med i fickan ;).
Idag har jag haft en underbar dag på jobbet. Fick i gång många elever på rasten med cupsong. Härligt att se elever från ettan till sexan slå på kopparna tillsammans när musiken dunkar.
Dessutom började några andra elever skapa med löv.
Efter jobbet fikade jag med en kollega/väninna. Ville bara visa att jag tänker på henne trots att vi inte umgås så ofta. Det var en mysig och lyckad stund.
Efter det var det hem en sväng och åka med sonen och leta efter hans mobil. Och troet om ni vill men en vecka efter den försvann, så kom en man idag när vi var och letade, och kom fram till oss. Han hade hittat den. Så nice, finns fortfarande ärliga människor.
Njut nu av fredagen alla där ute, låt värmen spridas i kroppen och tänk på att det behövs inte jättemycket för att finnas för någon.

                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar