måndag 23 september 2013

Sonens första riktiga arbetsdag!

Jaha då var sommarlovet verkligen slut för mitt <3. För idag arbetade han för första dagen efter skolan. Han sa nämligen till mig att han ville ha sitt sista sommarlov och det fick han naturligtvis ha. Idag var det då dags att vikariera... på skolan... tillsammans med sin mammas gäng. Jag fick alltså vara med på ett hörn i hans arbetsdebut. Vet att jag är larvig men jag älskar varje utveckling i mina barns liv. 
När han slutade jobbet passade vi på att njuta av egentid han och jag på Knuten. Alltid lika trevligt att gå ut och äta med honom för då diskuterar vi saker och tar oss verkligen tid för varandra. Det dröjer väl inte på förrän han flyttar hemifrån och då vill jag ha fått så mycket tid med honom som helst innan ;).

 Kärleken till ens barn den är fantastisk!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar