söndag 22 september 2013

Då var denna helg till ända!

Denna helg var fullplanerad. Hade först lite smskontakt med min fd. Att jag då skriver att jag inte har tid att diskutera det just då, det han ville diskutera, var tydligen inte bra. Fick nämligen svaret: Skit i det då!. Allt jag skrev att jag hade lite annat att göra just då. Och eftersom det var så la jag ingen mer tid på smsande.Trist att det gjorde han irriterad, eller förbannad. Men det är ju hans problem inte mitt.
Pluggade lite matematik innan det var dags för kväller. 
Fredag kväll bestod av god gryta tillsammans med en man. Gott vin, någon god drink och lite annat smått och gott. Lördag bestod av fika på Café Cineast, Björntrampet (solen sken och det var underbart) och god fisksoppa till middag. Även lite vin här och kortspel i flera timmar.
Idag har jag arbetat på en PIMfilm tillsammans med en kollega. En trevlig stund och nu är det bara lite ljud mm som ska till för att vi ska vara Pimmade och klara.
Annars idag har jag njutit av en härlig söndag, med lite av varje. Planerat lite mer kring Gå runt festen, nu är efterfesten ordnad och kavaljer också ;).
I morgon är det dags för ännu en härlig dag på jobbet. Så glad att jag har ett roligt jobb. I morgon ska vi vara ute halva dagen, jag ska visa lite fem myror för mina elever och njuta av att se glädjen i deras ögon.

Har ju också sålt gamla Bettan. Det gick på femton min efter att jag fått ett samtal. Skönt, nu kanske man kan göra något roligt för pengarna eller spara dem till en skoter eller en motorcykel :D.

Ha det gott därute allihop. Leta efter glädjen i vardagen och i andras ögon. Ge dem gärna ett varmt och smittande smile
Bye bye Bettan! ;)
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar