onsdag 8 maj 2013

Saknar dig pappa!





Idag är saknaden efter dig pappa stor. Tänker på dig med kärlek och längtan. Vill att du ska finnas här hos mig och ha med dig dina godispåsar till barnen. Vill att du ska hjälpa mig att hitta ny bil och ut och åka med mig på guppiga vägar så att det killar i magen, där vi sedan plockar alla våra ängabollar. Saknar dina kramar och att sitta på altanen och diskutera saker med dig. Är rotlös utan dig, trots att det gått en hel del år sedan du dog. Men du är där du säkert mår gott nu, har trevligt med dina bröder, farmor och B.
Hälsa S och säg att jag är tacksam för att han kom till mig i drömmen och värmde min själ. Att en gammal barndomskompis kommer till en och visar att man fortfarande bryr sig är underbart. Ha en härlig Kristihimmelfärdsdag och gör något tokigt i himlen. Jag har några verkliga änglar som tar hand om mig så saknaden kommer att göra mindre ont snart igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar