fredag 10 maj 2013

Härligt!

Hade en skön och mysig dag igår och ska förhoppningsvis ha en minst lika härlig dag idag. Igår var det besiktning av husvagn som stod på agendan. Passade även på att luncha med en väninna, fika med en annan väninna och grilla på kvällen tillsammans med mina hjärtan och väninnan jag lunchade med ;).
Husvagnens bromsar mm gick igenom, någon lampa som lös för mycket och någon som saknades (visste inte att man behövde ha på skylten fniss). De där fixade jag själv ganska enkelt, känns skönt. En sak kvar att göra och det klarar jag också själv. Måla rött där lyktan flagnat så att det bromsas rött. Inte så svårt det heller. Idag ska jag och minstingen städa husvagnen och sedan är det bara att ut och kajka runt.
Nej där ljög jag väl lite, måste ju köpa bil också. Ja, det går säkert bra att låna av mina kompisar men inte så kul att göra det hela tiden när jag ska ut och campa.
Idag ska det också gå på invigning av en "nyöppnad" affär här. Trevligt.
Annars ska jag väl "bara" umgås med mina barn och vänner. Kanske spela lite kubb mm. Och det är inte så bara det.
Ha en härlig lördag alla ni där ute.

                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar