lördag 17 mars 2012

Känner mig så duktig ;).

Jaha man börjar se slutet på mitt trappprojekt. Vilket jobb jag tog på mig, men vet att jag kommer att vara nöjd sen och dessutom stolt över mig själv. Fattar knappt att jag klarar så mycket själv (trots en del pauser pga min astma mm). Har ju aldrig tidigare renoverat någonting. Detta för att min fd var överjävlig på att renovera och fixa med hus. Det han inte klarade av var det inte många som klarade av och fint blev det. Det gjorde att jag aldrig tog mig an något projekt. Men sen vi gick skilda vägar så har jag ju FAKTISKT klarat av en hel del. Tapetserat, renoverat två rum, målat om huset (tillsammans med goa vänner till stor del också), målat och fixat till ett badrum, börjat med groventrén och trapprenovering. Jag kan ju :D. Visst, det går inte fort fram, eftersom jag också prioriterar att leva, men jag har ju tid så varför stressa. ASG. De två nyaste projekten kommer att göra mig ännu mer glad över hur fint jag kan göra det. Visst "fuskar" jag lite här och där, men det är så det får vara för att jag ska klara av det.
Hoppas att ni också får känna er duktiga och var stolt över det ni kan. Var inte rädda för att testa på nya fix, klarar jag det så klarar ni det. :)).
Kramar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar