söndag 2 juni 2013

Vissa saker faller bara på plats trots allt!

Jaha att få vissa saker bekräftade, att jag trots allt känner vissa människor så väl gör både ont och är befriande för själen. Vår syn på livet är så olika, och det är inget man kan ändra på, bara visa att det är så här jag känner.
Att veta att människor ser en som stark och fantastisk trots allt gör en bara gott.
Att få veta att min fd ljugit om att han ringt min mor, är bara ännu en bekräftelse. En bekräftelse på att vissa människor har behov av att ljuga och skydda sig. Men sådan kommer jag aldrig att bli.
Jag kommer hellre att bryta ihop tiofalt och gråta om och om igen, för att sedan så småningom gå stark ur allt som hänt och händer i mitt liv. Att veta att jag varit ärlig och visat mina känslor kan bara göra mig gott och stärka min själ.
Det finns vissa människor som borde ha en extra guldstjärna för att de är så fantastiska och finns i vått och torrt. Denna gång vill jag ge dem till två av mina vänner som så starkt visade mig att de står bakom mig vad som än händer. Och sättet de visade att de kunde gjort det på värmde mitt hjärta så, även om jag valde en lite annorlunda väg. Jag hoppas verkligen att ni alla där ute har så fina vänner i ert liv, som jag.

                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar