fredag 24 maj 2013

Härlig dag :)

Då fyller man år. Inte jämt men inte heller ojämt ;). Dagen började så bra, med fina ord från vänner. Ett av dem var: Idag fyller en av världens finaste kvinnor år. Omtänksamma, vackra själ, ha en fantastisk dag ♥
Tänk att få börja dagen med ett sådant meddelande. Det kan inte annat än att vara en superduperstart på dagen. Sen har det bara rullat på, trots att åldern inte är någon speciellt firarålder.
På jobbet, vid morgonmötet sjöng mina kollegor för mig. Fick fint brev av elev osv.
Efter jobbet gick jag och fikade med mina två närmaste kollegor. Tog mig en bakelse och njöt. Dessutom fick jag jättefina örhängen av ena kollegan, värmde min själ så gott.
Kom hem och hann inte vara hemma länge förrän jag fick blommor från en annan vän. Glädjen sprakade rejält över hur fantastiskt bra jag har det.
Nu sitter jag och njuter med ett glas vin på altanen, trots att mina två minstingar åkt till sin pappa nu. Solen skiner och det är varmt och gott i såväl själ kropp som själ.
I morgon blir det galej i goda vänners lag också, så denna helg kommer säkert att fortsätta på samma vis som idag. Orosmolnen som hopar, de tar vi en annan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar