lördag 8 juni 2013

Härlig helg hittills

Jaha man kan verkligen säga att det har varit toppen hittills denna helg. Igår var mina elever på skolresa och jag var där hela dagen. Det var supergod mat, trevligt sällskap, såväl vuxet som eleverna. Kanot paddlades och badtunna badades. Vi hade en "talangjakt" där alla eleverna fick vattenpistoler så gissa om det avslutades med vattenkrig. Dyngsur, ja det var väl bara förnamnet.
Idag har jag varit ute och gått en promenad med en väninna. Trevligt. Därefter pluggade jag lite innan det var dags för "Kom som du är" fest. Fick mitt meddelande när jag hade på mig min onepiece, så det var väl helt okej att gå med den idag. Pastabuffe, vin och mycket skratt förgyllde kvällen, precis som en lördagskväll ska innehålla. Så skönt! Fler sådana här kvällar vet jag att det kommer att bli denna sommar och det känns så härligt.

                                     Bild: Tack Anneli för denna jättetrevliga middag. Skönt att sommaren bara börjat. Kan ju bara bli bättre....på många sätt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar