lördag 9 juni 2012

Nervositeten bubblar i magen

Jaha idag har jag gjort något som jag aldrig trodde jag skulle göra. Lämnat ut mig totalt. Att jag valde den vägen var att jag tror att det är enda vägen att gå vidare. Några kloka vänner till mig har också gett mig råd och sagt att jag måste vara ärlig mot mig själv och se till att få det ur mig. Så nu gjorde jag så, även om det kostade mig mycket i form av mig själv och min "feghet". Jag hoppas att min ärlighet får en vänskap till att gro ännu mer istället för att försvinna... Fast om min människokännedom är rätt, ja man har ju åkt på några smällar och förhoppningsvis har de gjort en klokare, så kommer det så småningom bli bra det här med. Låt ärligheten segra till slut, även om det är jobbigt att lämna ut sig själv ibland. Kramar till er mina vänner.

" Alla lever vi bara en gång, om vi är ärliga så räcker det" (Greta Garbo) 

Det viktigaste i skådespelandets konst är ärlighet. När man väl har lärt sig att spela ärlig - då har man lyckats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar