torsdag 14 juni 2012

Grrrr!

Då var det dags att gnälla av mig lite.Detta för att få ur mig det så att jag kan gå vidare. Skrev idag till min fd om att han fick hjälpa till med en sak i slutet av augusti, att grilla hamburgare för fotbollen eftersom sonen ska till Gothia cup. Att jag ens bad min fd är för att jag åker på alla möten kring min sons sporter, är med på cuper, både vad gäller curling och fotboll, ska vara och städa på lördag för hans curlinglag. Hjälper till med lite av varje så att säga. Kände nu att hans far kunde göra något för honom, men var skeptisk redan när jag skickade smset om att det blir hans ansvar. Skrev också att han fick söka mer info på hemsidan. Fick då som svar att ska man söka info själv, att det borde vara föreningen som kommer med informationen. Samt att han fick väl se om han har tid då.
Har tid?!!!!
Men vad gör han för sin son och hans intresse... Konstigt att jag har tid, som har ett helt hus att sköta själv (som jag renoverar helt själv mm, ja visst får gärna hjälp av vänner om jag ber dem), som åker på allt annat vad gäller sonens fotboll. Nja, jag har väl inte alltid tiden, men jag TAR mig tiden.
Det jag kan glädja mig över är att sonen vet att jag alltid finns där, när han är hos mig och även många gånger när han är hos sin pappa. Att också andra ser vem av sonens föräldrar som hjälper till. Denna gång tror jag dock att jag måste be om hjälp så att detta arbete inte också läggs på mig.
Kramar till alla er som finns för mig och hjälper mig när jag behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar