torsdag 11 juli 2013

Trevlig fredag!

Jaha undrar vad denna dag ska hitta på till mig/oss då.
Sönerna mina, ja i alla fall de två minsta, de gräver för fullt i trädgården tillsamamns med några vänner. De har fått för sig att studsmattan ska vara jäms med gräsmattan. Inte mig emot, det blir jättefint när det är gjort. De är duktiga för de gräver för hand. Men de kom ju på att de kunde ta bort de långa benen så de behöver inte gräva lika långt ner som andra gjort. För det roliga i det här att bara någon dag efter att de börjat  gräva så la en kompis till mig ut denna bild:

Det är från home designs hemsida och det är riktigt snyggt att ha studsmattan nergrävd. Sedan får man väl hitta på något snyggt runt om också :D.

Annars idag firar jag tre år som Ovesdotter så jag ska tända pappas ljus och sända en extra tanke till honom där han är. För saknaden är väldigt stor ska ni veta. 
En av mina vackra och fina vänner fyller 40 år idag. Så jag ska ringa och prata med henne lite senare idag. Ska bli så kul att höra hennes röst igen, då vi inte ses så ofta pga avståndet och inte pratar vi med varandra i telefon heller speciellt ofta. Vet inte varför, tiden rinner väl bara iväg. Vi har gjort så mycket roligt i hop så det är en väninna som värmer mitt hjärta mycket. 

Ha en härlig fredag och en underbar helg alla som läser min blogg. Helgkram från mig till er.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar