torsdag 4 juli 2013

Mot gymmet!

Så skönt att hjärnan nu börjar vinna över själen vad gäller att träna. Har nu varje dag i en vecka, förutom igår då dagen inte gick ihop, antingen gymmat eller varit ute och gått på skidstadion. Skidstadion ger en mycket träning och i en av backarna, efter inråd från en vän, så går jag alltid baklänges. Känns i låren ska ni veta, men man känner sig såååå nöjd efteråt. Får se om jag beger mig mot slalombacken någon dag, som jag fick som tips. Är väl inte där riktigt än, eller kanske så klarar jag av det.
I förgår när jag ändå inget hade planerat så tog jag mina stavar och gick till skidstadion, gick två varv på trean där och sedan gick hem. Det blev en dryg mil och jag kunde med gott samvete slöa sen.

                                                 
Idag som sagt så ska jag nu på morgonen bege mig mot gymmet. Har ätit en halvbra frukost och ska nu sätta mig på cykeln för att köra ett pass.
Jag hoppas verkligen att det är träningsdjävulen som börjar krypa i mig nu, mår ju så gott när den kommer. ;).
Ikväll blir det fest. Får se om jag dricker eller om jag "bara" har kul. Kan ju göra både och, men som min vän sa,  om du dricker så får du räkna med att jobba ännu mer. Smile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar