torsdag 28 mars 2013

Glad påsk!

Vill bara passa på och önska alla er där ute i etern en riktigt glad påsk! Ska själv fira den till viss del själv, tll viss del med underbara vänner.
Idag har jag fått ett glad påsk, från mitt ex. Fattar inte vad han håller på med. Eller egentligen gör jag nog det. Det är bara så konstigt för mig att förstå att någon vars själ man totalt trampat sönder och som man skrivit så elaka saker till ska man önska en glad påsk. Att be om ursäkt och visa att man bryr sig vore väl första steget eller? Nej så är det inte. Det som gör mig arg är att halva mig ville skriva att han kunde dra..., men naturligtvis segrade den andra halvan. Att jag sedan mår dåligt över ett litet sms, där jag svarade detsamma, det är något jag måste jobba med. Dock kommer jag aldrig skriva något elakt till honom, vi var ju trots allt tillsammans i över 20 år. Tre fantastiska ungar har vi också tillsammans och en vänskap innan vi blev ett par dessutom. Vet inte om och när jag kan släppa allt det här, kanske kommer det där ärret gnaga och skava på min själ lite då och då för att påminna mig om vilken stark människa jag är ibland och att jag trots allt jag varit med om och som han gjort så vill jag bara tänka gott om honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar