lördag 16 mars 2013

Från mobilen!

Jaha då testar jag att blogga från mobilen. Så det kan ju bli en del fel. Smile!  Att jag sitter vid mobilen har med att göra med att jag inte har något Internet hemma. Har inte haft det på en månad nu. Urgg!  Ringt Bahnhof förr tredje gången idag. Trevliga på supporten varje gång men trött på det ändå. Tilläggas kan dock att även de tyckte att teknikerna inte gjort sitt jobb så de skulle nu lämna det vidare till sin chef. Så nu kanske det händer något.
Sedan är det ju så att jag redan är stressad kroppsligen. Så till den pass så att jag till och med glömde bort tiden hos företagsläkaren igår. Men som han sa det var nog meningen eftersom han nog ändå behöver mer än timme med mig. Så nu finns det två timmar tillgodo när vi ses. Ha det nu såå gott där ute alla människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar