lördag 26 januari 2013

Just nu hatar jag vissa delar av mitt älskade hus!

Jaha då sitter man helt slut och tårarna bara rinner igen. Att det ALDRIG kan få vara lugnt i mitt liv. Har haft lite problem i mitt avlopp och fått ministopp till och från men nu är det inget j..la ministopp längre. Att behöva be sina vänner komma hit varannan dag för att man måste torka upp en massa vatten, pga avloppsstopp är inget roligt. Och när det idag hände igen så brast allting. Jag älskar mitt hus men jag hatar att behöva be mina vänner hjälpa mig med att fixa sådant som jag inte kan fixa.
Ja, jag vet att jag är lyckligt lottad som har sådana vänner och jag vet att de gärna hjälper mig, men just nu vill jag bara ha det lugnt. Jag vill njuta av att barnen är hos mig, jag vill umgås med de och mina fina vänner. Jag vill få lugn och ro, för att kunna fixa sådant som stannat av.
Jag älskar mitt vackra hus, jag älskar att vara i det med vänner och jag till och med njuter av att vara i det själv, och det är ett STORT steg. Men just nu är jag lite trött på  att det strular här och där så jag behövde få spy av mig. Vill juu bara få  i ordning på det jag har börjat med. Vil ju bara få njuta av de små sakerna i livet, och de stora med förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar