söndag 30 juni 2013

Ångestfullt men samtidigt skönt!

Har idag fått ett sms från en kär person till mig. En kär person som inte har visat så mycket känslor kring allt som hänt mig men nu äntligen faktiskt visat att hon blivit berörd/känslosam. Och när det gäller henne så är det STORT. Så jag har idag haft en riktig berg och dalbana. För att jag hoppas verkligen att det blir något bra ur detta. Halva jag är positiv till det som komma skall och halva jag är väl rädd för att bli besviken. Jag har dock bestämt mig för att fokusera på det positiva, det var ju trots hon som tog initiativet och det värmer innerst inne. Det är den känslan som ska få spridas i mig nu i natt. Känslan av att jag är ju ganska viktig där i alla fall.
Dagen idag har annars varit fylld av promenad med liten bebis, så mysigt, samt fikat med en väninna. Alltid lika trevligt och upplyftande att umgås med henne. Läst lite bok och lyssnat på en annan bok.
Nu ska jag somna till någon tv-serie. Kanske blir det någon CSI som jag inte har sett eller något annat. Har inte bestämt mig riktigt än. I morgon är det en ny solig och underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar