onsdag 3 juli 2013

Jaha nu blev lögnen till bara en halvlögn ;)

Då har jag fått veta att min fd har ringt min mamma, två månader efter smset jag fick där han skrev att han redan berättat för dem. Så bra att hans lögn nu endast är en halv lögn, för han har ju faktiskt berättat, dock långt efteråt. Den enda han inte har berättat för är mig, den som han stod och sa till: jag har aldrig ljugit för dig och jag har aldrig gjort dig illa, den som har såret i själen efter det han gjort (och fortfarande behöver älta och läka ;) ). Den som han inte kan säga förlåt till och berätta sanningen för. Och det visar för mig precis det jag vet om honom, precis den person jag tycker och tänker att han är.Vad tänker jag inte skriva eftersom jag vet att han har koll på denna blogg.

                                       

Igår hade jag en vän här som är så fantastisk. Vet att vi kommer att få många roliga tillfällen ihop, och samtidigt stötta varandra om och när det behövs. Tänk vad mycket vi har att se fram emot. Alla skrattiga fester vi kommer att ha tillsammans. Alla testunder på våra altaner, och alla blivande promenader, smile.

                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar