onsdag 29 januari 2014

Skrämmande!

Fick idag chansen att ringa ett medium gratis. Vi är många som är med på en facebooksida, tankekraft, och ibland finns det tider som man kan få ringa in och bara ställa en fråga.
Ikväll var en sådan kväll, en halvtimme. Jag kom fram, tänka sig vid första försöket, och ville naturligtvis veta hur det var, antingen med pappa eller lillasyster. Fick som svar att lillasyster var för tidigt att se/ få veta något om men samtidigt sa han om henne, att han trodde att det kunde vara henne han såg men bara diffust. Hon hade haft det jobbigt men nu verkade hon lugn.
Vad gäller pappa min så fick jag på den lilla tiden veta saker som, för folk som inte tror på medium, kan verka som något alla kan säga, men samtidigt så fick jag höra saker som verkligen kändes rätt in i hjärtat. Så skrämmande! Tvivlaren i mig har suddats bort mer, kändes verkligen som det kunde vara pappa.
Dessutom beskrev mediet vad som hänt mig lite grann och det var också helt rätt. Lyckoträff eller sant, ja ni får tro vad ni vill. Jag tror att det inte går att få in så många lyckosparkar. Så nu trillar tårarna, men av värme till min far och mitt liv.
Ha det gott, alla fina underbara människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar