torsdag 16 januari 2014

Myser under värmefilten!

Då tänker jag bara skriva att jag njuter under värmefilten för att jag har haft en härlig dag. Skrattat gott med kollegorna och haft en skön dag med eleverna. Ska planera lite till ikväll och sedan kolla på någon bra film eller tv-serie kanske.
Om det inte finns något i min smak så får jag väl gå upp i sängen och läsa: Hundraåringen som gick ut genom fönstret. Vet att jag kanske är sent ute, men så är det när man inte haft tid att läsa speciellt innan. En skön torsdag.
Har även hunnit slösa upp lite pengar också, och det kan ju ibland kännas väldigt bra. Smile

1 kommentar:

  1. 100-åringen är underbar. Jag har nyligen lyssnat på uppföljaren som är i samma klass som 100-åringen fast fristående. Gillar verkligen Jonas stil att skriva. Och om du inte har provat Fredrik Backman så måste du göra det. Han har gjort En man som heter Ove som är helt fantastiskt underbart underhållande och nyligen har andra boken, Min mormor hälsar och säger förlåt som även den är förtjusande.
    Kram på dig <3 .

    SvaraRadera