fredag 17 januari 2014

Fredag och jag mår gott förutom lite molnande av huvudvärk/migrän som jag kurerat.

Jaha då var det fredag igen. Och visst njuter jag av dem, men jag gillar också mitt jobb så jag längtar även till måndagar. Skönt att känna så!.
Migränen har hängt över mig, vet ju att det blir så en gång i månaden. Men den är bara molande tack vare medicin och det kommer inte att bryta ut. Det är gött!
Har ikväll planerat ännu mer på min mordmiddag och dessutom fått veta att mina vänner som först tackat nej nu också kommer så nu har jag väldigt många av mina goa vänner nära den kvällen. Vi blir 17 st vuxna, om någon inte blir sjuk eller får förhinder, Greaseinspirerad klädsel och mat á la 50-tal. Eller vad sägs om:

Vitlökstoast till förrätt, mingel.
Hamburgare med bröd till huvudrätt
Antingen vanijglass med Coca Cola över eller chokladmilkshake med smak av dooleys. ( Ja egentligen skulle det vara lite annat i men då det är jag som ordnar med festen så blir det min smak som får ånjutas, fniss)
                                

 Rollspel och mordmysterie, ja det kan bara bli en lyckad kväll. Hoppas att den blir lite mer än lyckad. 

                    Ha en skön fredagskväll alla där ute, det har jag och har så haft hittills. 

1 kommentar:

  1. Så hittade jag din blogg till slut, äntligen ��✨ låter skitkul m mordkvällen, o god meny as well �� kram till dig o ha en härlig vecka;) kram Fia

    SvaraRadera