fredag 15 november 2013

Skönt men jobbigt samtal



Då har jag haft ett skönt och jobbigt samtal, som kommer att göra mig lite mindre rotlös så småningom. Nu är det fredag och denna helg är inte fylld av någonting speciellt. En lugn helg, ganska skönt. Kanske jag får tummen ur och börja göra någon av mina "måsten" då. Endast måsten för mig ;).
Ljusen är tända och jag njuter till idol. Philip, som egentligen är hos sin pappa, ska sova med tre kompisar i min husvagn. Det är så gott när de umgås flera stycken. Man får bara passa så att de verkligen stannar där, nu när de börjar bli tonåringar.
Är ju ingen fotbollstok heller, men kommer säkert ha tvn på för att se hur det går för Sverige. Till er alla fotbollstokiga, ha en härlig fotbollsfredag och att ni får se många målgester av Zlatan.
. Till er andra önskar jag naturligtvis detsamma :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar