fredag 16 augusti 2013

Känns bra!

Då har man ätit medicin i 12 dagar och jag känner redan en positiv förändring. Så skönt. Och inte heller har medicinen tagit bort topparna utan skrattet bubblar precis som vanligt.
Började jobba igår efter sommarlovet och det har rullat på bra med de "nya" kollegorna. Att träffa alla andra kollegor på jobbet kändes också görgott. Det skrattades en hel del vid såväl lunchen och vid fikastunderna ;).
På kvällen tog jag mig i en tur i min "nya" bil, som kom hem snabbt tack vare vänner som jobbade i Stockholm och kunde köra den hem. Min barndomsväninna hade varit snäll och gjort affär åt mig :D. Jag sitter så skönt i min Peagout och älskar att det är ett panoramafönster i min bil, nu igen. Det jag kommer att sakna med att inte köra Bettan är turbon, men nu har jag ju en bil med dragkrok, fniss. Att detta löste sig på ett sådant bra sätt har gjort att jag känt mig så positiv.
Dagen idag har fortsatt i samma spår. Känns så härligt när dagarna går i ett med mycket glädje. Timmarna på jobbet sprang iväg och sången vi skrev blev helt okej.
Att ha vänner hos sig på middag en fredagskväll och dricka lite vin gör ju bara denna vecka ännu mer kanon.
Har också idag pratat med Hasse om att ta bort lite mer träd på trädgården. Kanske det blir en liten spahörna där så småningom då, vore nice.
Njut av småsaker så känns livet mer positivt. Var rädd om ärlighet och glädje. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar