fredag 14 december 2012

Vecka fylld med roligheter och tråkigheter.

Tur att en vecka går relativt fort, eller kanske lite för fort ibland, men ändå hinns det med en hel del. Denna vecka har det varit Lucia och Lucia och Lucia. Då mina underbara elever haft sitt Luciatåg och det behövdes övas en hel del, eftersom tomten och tärnan bytt kläder med varandra, stjärngossarna strejkat och tomtarna kommit lite sent så blev det i alla fall en succe ;). Gillar att ha med lite busigheter blandat med det traditionella. Hade inte med några pepparkaksgubbar dock, men detta eftersom ingen elev nämde att de ville ha med det. Annars hade det ju naturligtvis varit en del även det i vårt program.
Tyvärr kunde man inte få njuta fullt ut av denna vecka, då min bonuspappa, sedan jag var två år, fick en stroke. En fantastisk människa som orkade när jag var som mest hopplös och funnits för mig hela livet. Som tur är, i denna hemska händelse, är att han snabbt fick vård och hjälp. Detta gör att jag precis fått veta att han kommit hem, att han inte får köra bil på ett tag och lite medikament. Men förhoppningsvis blir han helt återställd :)).
Var rädda om livet och varandra. Man vet aldrig vad som händer i morgon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar