lördag 12 oktober 2013

Så himla nöjd!

Tänk att det är så underbart att vara nöjd med sig själv. Inte för att jag behöver klappa mig själv på axeln eller för att folk ska se upp till mig.
Utan för att jag ordnat en fest där folk som aldrig umgås med varandra har kul tillsammans. För att unga som "äldre" har kul och att det händer något annorlunda på Sveg. Tänk att lilla jag faktiskt har fixat festen som många kommer att prata om. Det känns gott. Som sagt för att jag vill att det ska hända saker i Sveg och för att jag tycker om när det inte finns någon som är mer värd än någon annan.
Att ha ätit god mat på tre ställen, bara det värmer. Men att sen se alla dessa männniskor sjunga och dansa loss det gör att jag somnar med ett leende på läpparna.

                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar