torsdag 10 oktober 2013

Njuter av de små sakerna!

Så glad att K är den han är. Han börjar se saker och hjälper mig trots att jag inte bett om det. Är väl inget märkvärdigt kan man tänka, men för mig är det guld värt. Att slippa be och tjata, när man annars måste göra allt självt är så gött.
Snart är det helg igen, tiden den bara springer iväg. Denna helg ska bli så kul, äta mat med många människor som man aldrig äter mat med annars. Vissa som man inte ens vet vilka de är. Det enda nervösa i det här är att jag skulle ha gjort för "stora" fel. Får ha en fusklapp i väskan.
Efterfesten är också helt klar nu, så skönt när allt klaffar.
Just nu önskar jag bara att jag bodde någon annanstans. Vill ha lite nya kläder den kvällen men inget hittat och lite långt att åka och shoppa bara för det. Smile. Får handla desto mer helgen efter, om det nu blir Ullared. Hoppas verkligen på det!!!

Annars är allt som vanligt. Tomt längst in, men med all värme och glädje med människor runt omkring mig så känns tomheten inte lika tom. Finns dem som både känner sig tom och inte känner glädje. Var rädda om er allihop där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar