lördag 20 oktober 2012

Trött, trött, trött!

Nu är det dags att ta tag i mitt liv ordentligt. Trots att jag nu har barnen hos mig så är jag så trött, så trött. Försöker göra saker med dem men känner att tröttheten kryper längre in. När jag är med vänner så känner jag mig trött, när jag kommer hem från fantastiska saker så känner jag mig trött. Vet att den mörka hösten kan göra en riktigt trött, men jag känner att detta är något annat.
Vet att jag jobbat för två och att lugnet kring jobbet lär dröja ett tag till, men trots det så är nog det bara en del av tröttheten. Det tror jag i alla fall.
När jag rört på mig brukar jag i vanliga fall känna mig pigg och glad, men nu känner jag mig bara trött. Så nu är det verkligen dags att ta tag i det här. Beställa tid hos en osteopat och se om det hjälper, ut och gå ännu mer, för att se om tröttheten i alla fall blir lite mindre. Beställa tid på vårdcentralen för att helt enkelt se till att jag inte saknar något i kroppen. Kanske se om man ska köpa in en ljuslampa, för att få lite extra hjälp. Denna trötthet som bara kryper längre och längre in i själen vill jag bli av med så fort som möjligt. Så jag måste helt enkelt be mina vänner ta mig ut fler dagar i veckan, ta tag i telefonen och boka några möten. Allt för att må så bra som jag bara kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar