tisdag 3 januari 2012

Nytt år



Då har ett nytt år börjat med nya möjligheter. Så underbart. Detta år ska jag inte lova något, efter en önskan från en underbar vän som har haft det jobbigt samt har en jobbig tid framför sig, men däremot ska jag önska att alla mina vänner får vara med om mycket positivt, mycket glädje och underbara stunder. För ju fler sådana dagar, desto härligare kommer man att må. Och ju härligare man kan må desto mer glädje kan man sprida till andra. Varje dag som är en njutning kommer att förgylla en så mycket. Har värdesatt dessa dagar som varit hittills i år genom att vara med barnen, vara med vänner och göra bara det jag vill. Har dessa dagar njutit av att känna mitt lugn sprida sig samt min kärlek till alla underbara vänner runt omkring mig.
Att få uppleva ett nyår med goa vänner och fyllt av barn är precis så jag vill uppleva den, med god mat dessutom. Till förrätt hade vi toast med heta räkor, huvudrätt oxfilé provencale och till efterrätt pannacotta med hemgjord glass. Så jag kan bara säga att detta år har börjat kanon.
Idag njöt jag av att ut och gå en sväng med en väninna och därefter fikade vi på ett fik tillsammans med våra barn. Gissa vilken trivselfaktor det har, en mycket hög naturligtvis.
Att på kvällen få se sin store plutt spela Twister tillsammans med sina kompisar får en att skratta ordentligt. Sen blev det ännu mer sällskapsspel och det är något som jag tycker är ett toppensätt att umgås på. Vilken makalös dag!

                                                 


                                      Så njut och se tjusningen i det lilla alla underbara. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar