fredag 20 januari 2012

För att JAG är värd det!



Har ett motto i mitt huvud just nu och det är att tänka: 


För att jag är värd det!

Har nu bestämt mig rejält. Dags att tänka på mig. Ta mig tid att träna mer, tänka på vad jag äter och detta för att jag är värd det. Jag är värd att må gott och samtidigt bry mig om mig själv. Att inte skjuta det framför mig och tänka en annan dag eller jag har inte tid. För jag är värd att ha ett hälsosamt liv (med lite utstickningar då och då förstås), jag är värd att känna mig vacker samt mer hälsosam. Att jag orkar mer och att jag tränar både själv och tillsammans med vänner gör att jag känner att nu är jag på G.
De två senaste veckorna har det blivit crosstrainer några mil, zumba som var hur kul som helst, bodytoning, styrketräning och lite sparkande till jobbet. Kanske att träningsdjävulen kommer att titta ut snart igen.


                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar