söndag 11 augusti 2013

Slöardag!

Jaha då har man haft en RIKTIG slöardag. Vaknade vid halv nio, ganska sent för att vara mig ;). Satte mig framför tvn och bockade av några saker på nätet. Skulle gått ut och gått med några väninnor, men då yrseln fortfarande satt i och jag dessutom sovit ganska dåligt så valde jag att kolla VM i stället.
Gjorde lasagne till lunch, nu finns det lite i frysen också både glutenfri och vanlig. Så skönt att bara kunna ta fram när man snart börjar jobbet igen och dagarna bara går i ett.
Kollade lite tv igen och tog mig några koppar te. Facebookade lite och spelade lite spel. Fikade lite med de två minsta, för den store hade inte vaknat då.
Vilade en stund igen och sedan lagade jag lite middag och slängde i någon tvätt. Efter disk och allt så var det lite VM igen. Tur att man är sportintresserad när kroppen reagerar på medicinen.
Ja, det är vad jag tror hände idag, orken bara försvann. Men om det gör att man "bara" blir lite trött, med tanke på vad som kan hända de första veckorna när man äter stämningshöjande medicin så är jag bara tacksam för det. Kunde varit sååå mycket värre.

                                                    
                                                                          Bild tagen från animera.se

I morgon är en ny dag och jag har tre dagar kvar på min semester. Så då får det blir lite måsten och sedan får det bli en cykelrunda eller ut i skogen en sväng. För i morgon är en annan dag, en dag fylld av mer energi och mer glädje. Ha det gott alla där ute i etern och om ni har en slöardag, ha inte dåligt samvete för det. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar